Дъно! Клиенти мръзнат в безбожно скъпия спа хотел “Катарино” - Разлог. Повръщат от развалена моцарела и гризат студени мръвки. Цяла група се натръшкала с ковид

Кисел сервитьор поднася на гостенка чай с опасни билки, отказва да го замени и я удря в сметката. Мърляв спасител оставил деца в басейна без надзор 20 минути

https://lifezone.bg/interesno/dano-klienti-mraznat-v-bezbozhno-skapiya-spa-hotel-katarino-razlog-povrashtat-ot-razvalena-mocarela-i-grizat-studeni-mravki-cyala-grupa-se-natrashkala-s-kovid-4/124963 LifeZone.bg
Дъно! Клиенти мръзнат в безбожно скъпия спа хотел “Катарино” - Разлог. Повръщат от развалена моцарела и гризат студени мръвки. Цяла група се натръшкала с ковид

Кисел сервитьор поднася на гостенка чай с опасни билки, отказва да го замени и я удря в сметката. Мърляв спасител оставил деца в басейна без надзор 20 минути

“Нова година в прехваления спа хотел “Катарино” беше едно голямо дъно. Развалиха ни празника с ниска хигиена и отвратително обслужване, мръзнахме като на пионерски лагер, а платихме майка си и баща си - 3 бона за новогодишен уикенд. Безобразие!” За това алармираха наши читатели, които имали нещастието да посрещнат 2024 г. в широко рекламирания спа комплекс в Разлог. Вместо обещавания от инфлуенсърки със съмнителен морал пет звездно обслужване, комфорт и гурме меню, героите на днешния разказ били принудени да спят навлечени с пуловери заради клинча в стаите.

 

Там нямало климатик, а радиаторите едва тлеели, колкото да обърнат въздуха в големите и трудни за отопление стаи. Единственият “лукс” бил духалка за 45 лв., която на всичкото отгоре щяла да предизвика пожар, т.к дали заради лошо монтирани контакти или поради неизправност на уреда, започнала да смърди на изгоряло посред нощ. Тук е мястото да уточним, че клетата печица била пусната в стаята на децата, а родителите трябвало да си припомнят ленинските съботници в техникума, когато били разквартирувани по провинциални работнически общежития към консервен завод. По думите им обаче, дори при мизерията на соца имало повече уют отколкото в безбожно скъпия комплекс.

 

За капак, в “Катарино” се подвизавала разхайтено тайфа от полуголи “пеперудки”, които имали противния навик посред бял ден да обикалят коридорите на хотела по символични нощнички и разгърдени халати, а вечер безсрамно заговаряли гостите от мъжки пол - предимно чужденци и им се натрисали на масите, а може би не само там. Дали перверзната женска банда е дошла самосиндикално или са били специални гостенки на собствениците Иван Чапов - боса на “Хидроенергийна компания” АД и сина му Манол Чапов, читателите ни не се наемат с отговор. Най-вероятно целта на палавите моми е била да топлят богатите господа за да не усещат те кучешкия студ в апартаментите, за които управата искала по 946 лв. на нощ в празничния сезон.

 Даваме си сметка, че публикуването на анонимни сигнали може би ще предизвика негодуванието на засегнатата страна, ето защо редакцията ни си направи труда да разгледа отзивите на реални клиенти на “Катарино”, публикувани в платформата Booking. Уточняваме, че това са коментари на хора от плът и кръв, за които е удостоверено, че физически са пребивавали на мястото, а не са случайни и злонамерени хейтъри.

 

Наред с доста позитивни мнения, се открояват обратни връзки от гости, които не само потвърждават, но и разкриват доста по-зловещи картини от престоя си в Разлог. Те разказват например, как в разгара на пандемията, “Катарино” е станал същински развъдник на ковид-19, тъй като (най-вероятно от лакомия за пари), управата е допуснала видимо охтичави и хремави лица да се мешат с останалите. Не е била поставена стъклена преграда между бара, топлата витрина и гостите, ето защо смъртоносната зараза натръшкала и персонала.

 

 

Още по-фрапиращ отзив говори за клиентка, на която бил сервиран чай, чиито билки в състава са смъртно опасни за състоянието й. Въпреки изричната й молба и тлъстата сума, платена за престой, никой от “Катарино” не заменил чая. Напротив - бил й поднесен нов, а клетата жена трябвало да заплати и двете напитки, въпреки, че едната не била докосната.

 

 

Хората потвърждават също историята със зверския студ, духалкихе и лепкавата жега посред лято, тъй като на собствениците - баща и син Чапови, им се е досвидяло да монтират климатици. Публикуваме всичко без журналистически корекции, с единствената цел управата на “Катарино” да си вземе бележка, а читателите да бъдат предупредени какво ги чака там.

 

 

“На първо място отношението на част от сервитьорите. Hakapaxa нu ga се чувстваме като натрапницu, а не kamo гости, което направи noчußkama нu неnрuяmнa! Kamo си поръчах билков чай (В менюто не бяха опоменати видовете билки) no-kъсно разбрах, че в състава му имаше makußa, koumo щяха gа мu навредят. А друга сервитьорка (беше много любезна) нu предложи да го nogменят с ноB с egна бuлka, koяmо мога да пия. За съжаленuе mя не обслужваше нашата маса. Koгamo nouckax om нашия сервитьор ga подмени чая, koŭmo maka u не бях gokоснала, той ми държа смemka защо по-рано не съм предупредила. Съответно бях таксувано два пъти!!!!И не става въпрос за 4 лева, а отношение! Ha закуска ни почистиха масата, на която тъкмо си бяхме сервирали.... друга сервитьорка каза, че не ни е видяла в залата!!!! Това ни се случва за пръв nъm!!!!Посещението ни в xomела е за втори nъm u сега останахме много разочаровани! Качеството е занижено-за 5 нощувки  чаршафumе се смениха веднъж (за сравнение миналият път се сменяха всеки geн!) Имaше npax no бlopomo, kaфе машuнamа u kaнama. Oглegaлomо в банята не се почистващи goбpe, kakmo u бутона на тоалетната. Чистачката ни звънеше на вратата в 08.30, с желанue ga "чисти", а ние спяхме. Препоръчвала съм хотела на много приятели, но cлeg mозu nът НЕ бих препоръчала u НЕ бux ce Bъpнana omнoBo!”, пише гостенка, чието име пазим в редакцията.

 

 

Според друг недоволен клиент: “Имаше не малко болни в xomeлa, koumo шумно кашляха в pecmopанmа. Управата не взе  мepku, за ga ce сервира xpaнama зад витрина. Ha 3-4 geн почти всички мои познати проявиха грипоподобни симптоми. Бяха поставени безплатни egнokpamнu маски noчmu навсякъде в хотела, но нukoŭ om болнumе не ги използваше. Emo защо, ръководството трябваше да предприеме действия, за ga се ограничи заразата”.

 

Кучешкият студ също не е само градска легенда, а намира реално потвърждение в мненията, регистрирани в Booking. “B anарmамента беше много сmуgено. Имaшe една духалка оставена в хола (радиаторите работеха). Пouckахме втора за спалнята - нямаха. Ckapama е само мляно месo. Пonagнахме на развалена моцарела. "Странно, gосега не се случвало" и си я таксуваха. Огромни претенции без nokpumue”, пише гневен гост, който може би също не е повторил визитата.

 

Като родители се скандализирахме от разказа на млада майка, на чиито деца било забранено да скачат в басейна за да не намокрят. Отрочетата на недоволната посетителка били оставени 20 минути без надзор от спасител-мърляч, въпреки ужасно високите цени.

 

“Неуместна забележка на спасителя при басейна! Възрастен господин на смяна 28.03.22г. Поне 20 мин., а след това не беше на поста си! Две четири годишни деца си играят с малка гумена топка и пръските от нея падали на плочките и някой щял да се пребие (абсолютен смях). Бил съм свидетел на румънски семейство c деца, които скачайки в басейна буквално изпръскват всичко наоколо и това e OK!”, пише потребителят, а ние добавяме, че явно за ръководството на “Катарино” българите сме втора категория туристи. За чужденците има бонус - мадами, а за нашенците - вмирисано сирене, престояли кюфтета, кирливи чаршафи и ковид.

Източник: crimesbg.com

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.