Дженифър Лопес претърпя пълен провал: Предприема отчаян ход

Дженифър Лопес променя марката на турнето си, посветено на новия албум This Is Me ... Now, на фона на слабите продажби на билети.

https://lifezone.bg/interesno/dzhenifar-lopes-pretarpya-palen-proval-predpriema-otchayan-hod/130980 LifeZone.bg
Дженифър Лопес претърпя пълен провал: Предприема отчаян ход

Дженифър Лопес променя марката на турнето си, посветено на новия албум This Is Me ... Now, на фона на слабите продажби на билети.

След като отмени седем дати от първото си северноамериканско турне от пет години насам заради слабите продажби на билети, Дженифър Лопес го преименува, за да разшири обхвата му, променяйки го от "This Is Me... Now" на "This Is Me... Live | The Greatest Hits".

Първоначално Лопес обяви пътуването през февруари, за да съвпадне с издаването на последния ѝ албум "This Is Me... Now" и придружаващите го два филма. Но миналия месец тя тихомълком отмени някои от датите в градове като Кливланд и Нашвил, вероятно поради слаби продажби. Последната промяна на марката предполага преминаване от турне, фокусирано върху песните от новия албум, към турне, обхващащо цялата ѝ дискография - ход, който може да привлече слушатели, които не са се свързали с последния ѝ материал.

Исканията за коментар от представителите на Лопес и Live Nation, която продуцира турнето, останаха без отговор.

При излизането си през февруари "Това съм аз... сега" трудно намира своята публика, като през първата седмица продава 14 000 копия. Макар че албумът дебютира на върха на класацията на Billboard Top Album Sales Chart благодарение на 11 000 продажби на физически носители, той достигна до № 38 в Billboard 200, превръщайки се във втория от деветте ѝ студийни албума, който излиза извън топ 10.

Източник: variety.com

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.