Босът на ПИМК Илиян Филипов брои $3 000 000 за мерцедес Project One (СНИМКИ)

https://lifezone.bg/spodeleno/bosat-na-pimk-iliyan-filipov-broi-3-000-000-za-mercedes-project-one-snimki-2/149111 LifeZone.bg
Босът на ПИМК Илиян Филипов брои $3 000 000 за мерцедес Project One (СНИМКИ)

Пловдивският баровец Илиян Филипов, шеф на най-голямата транспортна фирма в България – ПИМК, брои близо 3 милиона долара за уникален мерцедес, от който са произведени точно 275 броя.
 
От снимките, които публикуваме, става ясно, че милионерът вече е горд собственик на хипер автомобила Mercedes-AMG ONE (R50, познат повече като Project One).
 
Автомобилът е оборудван с 5 мотора, които заедно развиват 1063 к.с. и позволяват достигане на 200 км/ч за по-малко от 6 секунди. Максималната скорост превишава 350 км/ч, а само на електричество Project One може да измине 25 км.
В основата на задвижващата система е 1,6-литров V10 двигател от Формула 1, който използва помощта на 4 електромотора.

Бензиновият мотор с мощност 730 к.с. се развърта до 11 000 об/мин., като, според представители на Mercedes-AMG, той може да развива и по-висока скорост. Причината за ограничението е, че той се захранва със стандартно гориво Super Plus с 99 октана.
Компресорът е само един – електрически, като той и изпускателната система за свързани с електромотор, даващ 122 к.с. Това позволява невероятно бърза реакция на педала на газта. Има и още два електрически двигателя – по един на всяко колело, като тяхната мощност е по 163 к.с.
 
Цялата тази система е свързана с батерии и със система за рекуперация на енергията при спиране. Тя може да възстанови до 80% от изразходваната енергия. Според данните на Mercedes-AMG благодарение на нея двигателят има КПД над 40%, докато този на най-модерните мотори варира между 33 и 38%. Агрегатът работи в комбинация с 8-степенна роботизирана скоростна кутия AMG Performance 4MATIC+.
Монококът на Mercedes-AMG Project ONE е направен от карбон, а спирачните дискове – от керамика. Повечето въздухозаборници са така поставени, че да подобрят максимално охлаждането на мотора. Същата роля играе и огромният „плавник на акула“, поставен в задната част. Освен това – както и килът при самолетите, той увеличава устойчивостта при движение.

В салона цари спартанска атмосфера, въпреки че има два 10-инчови дисплея, климатична система и електрически стъкла. Двете спортни седалки са така закрепени, че позволяват единствено промяна на наклона им. Шофьорът обаче може да настройва положението на педалите и волана.
Източник: narod.bg
 

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.