Над 100 разнообразни артикула ще очакват посетителите в първия изнесен магазин на Parkside пред Kauflaand България в XOPark Sofia от 29 май до 8 юни. Посетителите могат да се потопят в уникално шопинг изживяване на открито с ексклузивни продукти за дома, градината и лятната почивка на изненадващо добри цени.
Изнесеният магазин ще бъде отворен всеки ден от 10:00 до 21:00 ч., а акцентите в асортимента включват: градински ръкавици в свежи цветове, маркучи, ножици, сгъваеми столове, органайзери и поставки, работни престилки, аксесоари за напояване, удобни комплекти с инструменти, барбекюта и принадлежности към тях, въглища и практични градински мебели. Селекцията е създадена както за майстори ентусиасти, така и за всички, които искат да подготвят балкона или двора си за лятото.
Parkside предлага точния инструмент за всяка задача – от отвертка до електроуред или градински помощник. Независимо дали става въпрос за дребен ремонт у дома, изграждане на ново пространство в градината или подготовка за уютни летни вечери на открито, асортиментът на марката покрива нуждите както на начинаещите, така и на опитните майстори.
Най-новите продуктови решения и иновативни аксесоари гарантират, че потребителите са отлично подготвени за всяко предизвикателство – бързо, лесно и удобно. Не случайно Parkside бе отличена като марка №1 в Европа в своята категория, според данните на Euromonitor International за 2023 г. – признание за нейното високо качество, достъпност, практичност и надеждност, превърнали я в предпочитан избор на милиони домакинства.
Участието на Kaufland и Parkside е част от тридневния фест на XOPark под мотото „Около света“, който ще се проведе от 30 май до 1 юни и ще предложи музикални и кулинарни изкушения, куклен театър и множество изненади . Входът за всички събития е свободен.
За Kaufland България:
Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 68 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.