Умното пазаруване с Kaufland Card пести над 150 лв. на месец

Лоялната програма дава възможност за редовни ексклузивни купони, игри и отстъпки

https://lifezone.bg/spodeleno/umnoto-pazaruvane-s-kaufland-card-pesti-nad-150-lv-na-mesec/153497 LifeZone.bg
Умното пазаруване с Kaufland Card пести над 150 лв. на месец

Лоялната програма дава възможност за редовни ексклузивни купони, игри и отстъпки

Клиентите на Kaufland могат да спестят общо над 150 лв. месечно чрез специални отстъпки със своята Kaufland Card. Използването на лоялната програма дава възможност за покупка на продукти на по-ниски цени и активиране на различни атрактивни купони, които намаляват разходите при пазаруване. Картата може да бъде както физическа, така и дигитална, а купоните в нея дават намаления за единични артикули, категории продукти, определени брандове и отстъпки от цялата сметка. Те се активират срещу точки, които клиентът е получил при всяко свое пазаруване.

Секция „Купони“ може да се достъпи от всеки клиент с регистрирана Kaufland Card. Купоните са налични в приложението K-App, на терминала на Информация във всеки филиал и в сайта на веригата kaufland.bg. Срещу всеки 5 лв. покупка и със сканирана Kaufland Card , клиентът получава 1 точка, която се начислява в неговия Kaufland Card профил. 

Купоните могат да бъдат както генерални за всички лоялни клиенти, така и персонализирани спрямо предишни покупки. Основната част от купоните са седмични, които клиентът получава автоматично в началото на седмицата. За още повече възможности за спестяване, купони могат да бъдат спечелени и чрез специални игри като например „Колелото на наградите“ и „Изненада за нея“. 

За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 7500 служители. През 2025 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата

 

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.