Детството на Селена Гомес далеч не е било богато: От невъзможността да си позволи пуловер до превръщането ѝ в милиардер

Вместо да позволи на финансовите си ограничения да я определят, звездата на Disney ги използва като гориво за амбицията си, което я кара да достигне звездите

https://lifezone.bg/nachin-na-zhivot/detstvoto-na-selena-gomes-dalech-ne-e-bilo-bogato-ot-nevazmozhnostta-da-si-pozvoli-pulover-do-prevrashtaneto-v-miliarder/142122 LifeZone.bg
Детството на Селена Гомес далеч не е било богато: От невъзможността да си позволи пуловер до превръщането ѝ в милиардер

Вместо да позволи на финансовите си ограничения да я определят, звездата на Disney ги използва като гориво за амбицията си, което я кара да достигне звездите

Истинското богатство не се измерва с това, което имаш, а с това, докъде си стигнал - от износеното до процъфтяващото. Селена Гомес може и да е поставила певческата си кариера на по-ниска октава, но нека кажем, че нейното предприятие Rare Beauty удря всички високи тонове, за да я превърне в милиардер за едно мигване на окото!

Можете ли да си представите, че този динамичен предприемач е натрупал зашеметяващата нетна стойност от 1 милиард долара? А тя е само на 32 години!

Нейното приказно преобразяване е истинска легенда. Някога, в един тексаски квартал, изпълнителката на хита „Сърцето иска това, което иска“ е родена от майка тийнейджърка, която е била подложена на обществени удари заради това, че е родила дете на 16 години.

Селена Гомес ни омагьосва още от времето, когато беше само блясък на телевизионния екран, и о, какво пътешествие беше това! Тя удари джакпота - подобно на много свои предшественици от Disney Channel ( Бритни Спиърс, Джъстин Тимбърлейк и Деми Ловато) - когато получи емблематичната си роля в „Магьосниците от Уейвърли Плейс“. Този сериал беше като златен билет за фабриката за сладкиши на славата и Гомес не губи и секунда.

След това идва следващата глава в историята на нейния живот: преминава от актьорско майсторство към пеене. Сякаш това не беше достатъчно, тя взе пример от наръчника на предприемача и разшири империята си. Става дума за продуцентски договори, кулинарни предавания, линии за дрехи и, разбира се, елегантни марки за красота.

Източник: fandomwire.com

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.